Castiga mai mult timp pentru tine cu noua platforma online “Contul meu Medicover”

29.05.2017 in Stiri

Solicita acum datele tale de acces online simplu si rapid la rezultate, programari, chat medical precum si la posibilitatea trimiterii online de mesaje catre medicul tau curant.

Cu versiunea mobile a site-ului https://contulmeu.medicover.ro/ ai acces oricand, la orice ora, la informatiile tale, castigand astfel timp pentru tine!

Completeaza formularul si trimite-l la adresa online@medicover.ro. Simplu si rapid!

Intreaba medicul si Sfat medical online sunt doua optiuni disponibile in noul Contul tau Medicover

Intreaba medicul este un serviciu gratuit pus la dispozitia abonatilor care doresc sa obtina o informatie de la medicul curant, fara a mai fi nevoie sa se prezinte in clinica.

Daca ai o intrebare legata de rezultatele analizelor sau despre urmatorii pasi, de acum scrie un mesaj direct online medicului tau.

In sectiunea Notificari din noul Contul meu Medicover vei vedea cand iti raspunde medicul tau.

Sfat medical online este un serviciu gratuit pus la dispozitie de Medicover pentru clientilor sai care au nevoie de un sfat medical sau o informatie medicala.

Medicul disponibil poate:

  • oferi sfat medical pentru situatiile medicale care nu sunt considerate urgente
  • interpreta analize
  • recomanda un parcurs de urmat: prezentare in urgenta sau la o anumita specialitate
  • recomanda medicatie*
  • transforma discutia de pe chat in convorbire telefonica
  • trimite ambulanta pentru situatiile in care se impune aceasta abordare

Pentru situatii urgente – suna direct la Hotline Medicover 021 310 40 40

* ce nu presupune prescriptie medicala pentru situatii in care nu este posibila o consultatie in acel moment

 

Intrebari frecvente despre accesul la noul Contul meu Medicover:

  • Unde trimit documentul, dupa completare?

Acordul se trimite pe e-mail semnat (semnatura olografa si nume si prenume in clar) pe adresa de e-mail: online@medicover.ro sau in original, odata cu exemplarul contractului/actului aditional.

  • Trebuie sa trimit formularul si in original?

Nu

Se pot emite parole si pentru membri de familie, pe acelasi flux? Da, formularul poate fi completat si trimis de catre membrul de familie care doreste emiterea parolei (in cazul in care sunt 3 beneficiari pe acelasi contract, este necesara completarea formularului oentru fiecare dintre ei)

  • In cat timp primesc datele de identificare?

Maxim 3 zile lucratoare  - imediat ce setam in sistem bifa de web acces (ar trebui sa ne incadram in cele 3 zile lucratoare de la acceptarea contractului de a fi introdus in sistem)

  • Dupa primirea informatiilor pe e-mail, contul se poate accesa imediat?

Da, contul se poate accesa imediat dupa activare

  • Contul meu Medicover imi permite schimbarea parolei?

Da, parola poate fi modificata de catre utilizator direct din “Contul meu Medicover”

  • Cum se activeaza contul in cazul copiilor minori?

Este necesara completarea formularului de catre unul dintre parinti, cu datele de indentificare ale acestuia, (semnatura olografa si nume si prenume in clar de catre parinte)

 

 

 

Alte stiri