Internare pacienti

Internarea in Spitalul Medicover

Cand vii la Spitalul Medicover, te rugam sa respecti data si ora agreate cu Biroul de Internari.

Actele necesare pentru internare:

  • Act de identitate
  • Bilet de trimitere de la medic
  • Scrisoare de garantie si/sau documentele doveditoare calitatii de asigurat, daca este cazul.
Dupa completarea dosarului medical si inregistrarea datelor, vei fi condus catre departamentul corespunzator, in rezerva care iti este destinata.
 

Externarea din Spitalul Medicover

Vei fi informat despre data externarii cu cel putin o zi inainte.
 
In ziua externarii, vei primi documentele care includ informatii legate de perioada petrecuta in spital:
  • Diagnosticul
  • Rezultatele investigatiilor efectuate
  • Tratamentul urmat
  • Indicatiile medicale privind tratamentul, dieta sau stilul de viata
  • Recomandari privind ingrijiri medicale ulterioare sau programare pentru control
  • Dupa verificarea in sistem a serviciilor efectuate, ti se va comunica suma de plata

Plata pentru serviciile medicale furnizate se face la receptie prin urmatoarele modalitati:

  • Numerar (pentru sume care nu depasesc 10.000 lei)
  • Card bancar
  • In rate.
Spitalul Medicover are grija de tine si dupa externare. Pacientii externati vor primi:
  • Bilet de externare
  • Scrisoare medicala
  • Tratament ulterior coordonat de medicul curant si medicul din clinica, ceea ce asigura permanenta comunicare intre medicul trimitator si cel primitor (inclusiv medicii de familie din Medicover, dar si din sistemul public de sanatate prin punerea la dispozitie a biletului de externare, a scrisorii medicale, a accesului la informatiile Casei Nationale de Asigurari de Sanatate  si a accesului la lista medicilor de familie in contract cu CASMB
  • Concediu medical, in cazul in care ai nevoie de mai multe zile de recuperare la domiciliu

Informatii pentru vizitatori 

  • Din grija pentru confortul si siguranta ta, programul de vizite al Spitalului Medicover
  • Luni – Vineri in intervalul 15:00 – 19:00
  • Sambata – Duminica si sarbatori legale in intervalul 12:00 – 16:00.
  • Din motive de securitate, vizitatorii sunt rugati sa se prezinte la receptie pentru inregistrare. Vizitatorii vor primi informatii privind numarul rezervei in care se afla pacientul cautat, dupa primirea acceptului pacientului
  • Vizitatorii sunt rugati sa isi inchida telefoanele mobile pe toata durata vizitei
  • Din motive de igiena, vizitatorii sunt rugati sa nu se aseze pe patul pacientului
  • Pentru a pastra intimitatea pacientului, vizitatorii vor fi rugati sa paraseasca rezerva in timpul consultului medical sau in timpul vizitei asistentei
  • In Departamentul de Pediatrie, unul dintre parinti poate ramane cu copilul pe parcursul spitalizarii
  • Din motive medicale, medicul poate restrictiona sau reduce frecventa vizitelor la anumiti pacienti.
  • Daca nu doresti sa primesti vizite, te rugam sa informezi echipa medicala dedicata si receptia.

Plata

Plata pentru serviciile consumate se face la receptia Spitalului sau Clinicilor prin urmatoarele modalitati: numerar (pentru sume care nu depasesc 10.000 lei), card bancar sau in rate
 

Credit Europe Bank

  • Card Avantaj (rate fara dobanda):
    1-5 rate pentru orice suma
    6 rate pentru sume mai mari de 3000 lei
    8 rate pentru sume mai mari de 5000 lei - doar Medicover Hospitals
  • Optimo Card (rate cu dobanda):
    18 rate pentru sume mai mari de 500 lei
    24 rate pentru sume mai mari de 500 lei
    36 rate pentru sume mai mari de 500 lei

Raiffeisen Bank - valabil doar in Maternitatea Medicover

  • Card de cumparaturi-programul Multishop (rate fara dobanda):
  • 2, 4 sau 6 rate pentru orice suma
  • 8 rate pentru sume mai mari de 2500 lei
  • 10 rate pentru sume mai mari de 4500 lei
  • 12 rate pentru sume mai mari de 6000 lei