Termeni si conditii Contul Meu Medicover

Valabila din 12 decembrie 2022

Versiunea tarii: Romania

Cuprins

  1. Definitii
  2. Acceptarea Termenilor si Conditiilor “Contul Meu Medicover”
  3. Despre Aplicatia Contul Meu Medicover
  4. Conditii de Eligibilitate
  5. Accesul in Aplicatia Contul Meu Medicover – varianta web/aplicatie mobila (mobile application)
  6. Prelucrarea datelor cu caracter personal
  7. Modificarea Termenilor si Conditiilor
  8. Plata online. Anularea Programarii. Neprezentarea la Programare
  9. Resetare parola. Date de logare uitate. Stergerea contului
  10. Securitatea informatiilor
  11. Operatiuni pe aplicatie
  12. Comportamentul Utilizatorului
  13. Responsabilitati
  14. Generalitati
  15. Comunicare

Prin accesarea Aplicatiei Contul Meu Medicover, efectuarea unei Programari si/sau accesarea Serviciilor Medicale si/sau Serviciilor Medicale in regim de telemedicina, acceptati  Termenii si Conditiile si declarati ca ati citit si inteles Termenii si Conditiile si va obligati sa le respectati. 

 

1. Definitii

Aplicatia „Contul Meu Medicover” – program software detinut de Medicover prin intermediul caruia Utilizatorul isi poate vizualiza dosarul medical electronic, isi poate efectua sau anula programari pe cont propriu si poate gestiona si alte activitati asociate contului, in limitele mentionate de Termenii si Conditiile aplicatiei „Contul Meu Medicover”; Aplicatia „Contul Meu Medicover” este disponibila in versiunea web si/sau in versiunea de aplicatie mobila (mobile application), ce poate fi accesata fie prin intermediul unui Browser Web, fie prin descarcarea versiunii Android/ IOS si instalarea acesteia pe dispozitiv electronic mobil (smartphone, tableta etc.);

"Abonat" – este Pacientul care beneficiază de Servicii Medicale/Servicii Medicale in regim de telemedicina, acoperite de un plan de abonament;

„Browser web” – program utilizat pentru navigarea pe internet;

„Consultatie MediCall” – consultatie medicala online, desfasurata la distanta, prin intermediul MediCall;

„Medicover” – reteaua Medicover Romania, prin operatorul de date principal Medicover S.R.L., o societate cu raspundere limitata cu sediul in Bucuresti, sector 6, Strada SG. Constantin Ghercu, nr. 1A, etaj 1, inmatriculata la Registrul Comertului sub nr. J40/6724/2003, avand CUI 15446991, precum si prin persoanele juridice care fac parte din grupul Medicover S.R.L. („Medicover”);

„MRN”– numar unic furnizat de sistemul informatic Medicover pentru fiecare Pacient;

„MediCall” – este o platforma de comunicare pentru desfasurarea consultatiilor online ale Medicover. MediCall poate fi accesat in urma unei Programari facute in prealabil in cadrul Aplicatiei Contul Meu Medicover, unde Pacientul Medicover are deja un cont de Utilizator creat;

“Magazin online” - sectiune a site-ului www.medicover.ro  care pune la dispozitia vizitatorilor posibilitatea de a plasa o comanda pentru unul sau mai multe pachete de servicii medicale, oferite la un moment dat de Medicover;

 “Parola” – serie de caractere unice asociate Aplicatiei Contul Meu Medicover, folosita pentru autentificare;

“Pacient” – persoana fizica care beneficiaza de Servicii Medicale/Servicii Medicale in regim de telemedicina din cadrul Medicover, in regim de Abonat sau in regim de Platitor;

„Plătitor" – Pacientul care beneficiază de Servicii Medicale si/sau Serviciile Medicale in regim de telemedicina contra cost;

„Programarea” – planificarea unui Serviciu Medical/Serviciu Medical in regim de telemedicina prin intermediul Aplicatiei Contul Meu Medicover;

“Servicii Medicale” - consultatia, investigatia, examinarea clinica medicala sau de diagnostic, in ambulatoriu, proceduri de reabilitare sau de spitalizare, avand scopul de a menţine, de a reda sau de a imbunatati starea de sanatate;

„Servicii Medicale in regim de telemedicina” – serviciile de teleconsultatii medicale si teleconsultanta privind interpretarea rezultatelor investigatiilor efectuate si ale eventualelor investigatii ulterioare necesare, pe care Medicover, prin Specialistii sai, le poate acorda, in conformitate cu Termenii si Conditiile; in functie de situatia medicala constatata, in urma consultatiei pot fi eliberate presc.riptii medicale, trimiteri catre alte specialitati sau investigatii;

„Specialistul” – medic în cadrul Medicover, care va acorda Serviciile Medicale/ Servicii Medicale in regim de telemedicina;

„Reprezentant” – parinti/tutore/curator al Pacientului minor sau al Pacientului major care nu are discernamant sau orice persoana cu varsta de minimum 18 ani impliniti pe care Pacientul o desemneaza in acest scop prin declaratie incheiata in forma autentica;

“Utilizator” – persoana fizica care are un cont creat in Aplicatia Contul Meu Medicover si care in urma crearii contului poate deveni Pacient.

 

2. Acceptarea Termenilor si Conditiilor “Contul Meu Medicover”

Prin accesarea si utilizarea Aplicatiei Contul Meu Medicover (denumit in continuare „Contul Meu Medicover”/„Aplicatia”) confirmati ca sunteti de acord sa respectati Termenii si Conditiile prezentate mai jos (denumite in continuare „Termeni si Conditii”). Recomandam citirea cu atentie a acestora. Acesti Termeni si Conditii pot fi revizuiti la intervale de timp de catre Medicover, fara a exista obligativitatea acestuia de a trimite o notificare catre Utilizatorii Aplicatiei Contul Meu Medicover. Continuarea utilizarii Aplicatiei Contul Meu Medicover ulterior modificarii Termenilor si Conditiilor reprezinta acceptul dumneavoastra fata de modificarile operate. Daca nu sunteti de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare, nu folositi Aplicatia Contul Meu Medicover. Acceptarea acestor Termeni si Conditii reprezinta acordul dumneavoastra de vointa cu privire la conditiile privind utilizarea acesteia si a informatiilor care sunt disponibile in Aplicatia Contul Meu Medicover. Termenii si Conditiile stabilesc regulile minimale obligatorii care trebuie respectate, termenii juridici si conditiile in care puteti utiliza Aplicatia Contul Meu Medicover. Acestea sunt completate de reglementarile legale in vigoare. Accesul la Aplicatia Contul Meu Medicover, serviciile adiacente si continutul Aplicatiei Contul Meu Medicover sunt puse la dispozitia Utilizatorilor cu titlu gratuit sub conditia acceptarii, fara nicio rezerva, de catre dumneavoastra, a prevederilor Termenilor si Conditiilor in integralitatea lor. Recomandam Utilizatorilor vizitarea in mod periodic a acestei pagini pentru a lua la cunostinta si a citi Termenii si Conditiile, cu scopul de a se asigura de utilizarea serviciilor oferite in cadrul Aplicatiei Contul Meu Medicover in cunostinta de cauza si cu respectarea obligatiilor care revin oricarei persoane care este interesata de functionalitatile si optiunile Aplicatiei Contul Meu Medicover in calitate de Utilizator.

 

3. Despre Aplicatia Contul Meu Medicover

Aplicatia Contul Meu Medicover este disponibila in versiunea web si in versiunea de aplicatie mobila (mobile application). Aplicatia Contul Meu Medicover, versiunea web, poate fi accesata folosind orice dispozitiv digital conectat la internet, prin intermediul unui Browser Web. Aplicatia Contul Meu Medicover versiunea aplicatie mobila (mobile application) poate fi accesata prin descarcarea versiunii Android/IOS si instalarea acesteia pe dispozitiv electronic mobil (smartphone, tableta etc.)

Aplicatia Contul Meu Medicover este disponibila in limba romana si limba engleza, la alegerea Utilizatorului, limba putand fi modificata atat la logare cat si ulterior dupa autentificare in Aplicatia Contul Meu Medicover.

3.1. Conditii de utilizare

Utilizarea Aplicatiei Contul Meu Medicover presupune si reprezinta acordul dumneavoastra neechivoc cu privire la continutul acestor Termeni si Conditii precum si cu privire la raspunderea dumneavoastra fata de incalcarea acestora. Termenii si Conditiile reglementeaza si guverneaza accesul si utilizarea Aplicatiei Contul Meu Medicover si reprezinta acordul dintre Medicover si dumneavoastra in ceea ce priveste utilizarea Aplicatiei Contul Meu Medicover si accesarea Serviciilor Medicale/Serviciilor Medicale in regim de telemedicina. Incalcarea in orice fel a acestor Termeni si Conditii poate atrage raspunderea dumneavoastra nelimitata pentru toate si oricare din prejudiciile pe care o astfel de incalcare le-ar putea aduce Medicover, celorlalti Utilizatori si/ sau unor terte persoane.

Utilizatorul a luat la cunostinta si este de acord ca poate avea acces la toate functionalitatile Aplicatiei Contul Meu Medicover sau doar la anumite functionalitati ale Aplicatiei Contul Meu Medicover in functie de versiunea pe care a decis sa o utilizeze fie (i) versiunea web sau (ii) versiunea aplicatie mobila (mobile application) , si in functie de metoda de autentificare aleasa fie (i) MRN si CNP sau pentru versiunea limitata sau (ii) MRN  si Parola pentru versiunea completa.

 

4. Conditii de Eligibilitate

Aplicatia Contul Meu Medicover  poate fi folosita de catre toate persoanele indiferent de categoria de varsta, cu mentiunea ca pentru persoanele minore cu varsta de pana in 18 ani si pentru persoanele majore care nu au discernamant, contul de Pacient creat in Aplicatia Contul Meu Medicover va fi gestionat de catre Reprezentant si anume: la momentul inregistrarii contului online in Aplicatia Contul Meu Medicover, Reprezentantul Pacientului minor va fi raspunzator pentru deschiderea acestuia, precum si pentru orice modificari ulterioare ce pot fi efectuate in Aplicatia Contul Meu Medicover, inclusiv resetarea parolei, schimbarea datelor personale, sau solicitarea de stergere a contului creat in Aplicatia  Contului Meu Medicover etc..

 

5. Accesul in Aplicatia Contul Meu Medicover – varianta web/aplicatie mobila (mobile application)

Persoanele interesate care nu sunt deja Pacienti Medicover se pot inregistra completand formularul de inregistrare online, prin accesarea link-ului: https://contulmeu.medicover.ro/Medicover.Registration/Registration  . Prin inregistrarea online, persoana interesata devine Pacient si ii este alocat un numar de Pacient (MRN) si obtine acces gratuit la versiunea limitata a Aplicatiei Contul Meu Medicover. Pentru accesul la versiunea limitata a Aplicatiei Contul Meu Medicover, autentificarea se realizeaza cu MRN si CNP drept Parola. Pentru obtinerea accesului la versiunea completa a Aplicatiei Contul Meu Medicover, Pacientul poate vizita unul din centrele Medicover si cere acces complet la Aplicatia Contul Meu Medicover, prin completarea documentelor necesare la receptie clinica Medicover. Pacientului i se va transmite pe adresa sa de e-mail furnizata la momentul completarii formularului de inregistrare, o Parola individuala generata automat de sistemul informatic Medicover ce ii va permite Pacientului sa se autentifice in Aplicatia Contul Meu Medicover, fiind nevoit ca la prima autentificare sa schimbe Parola cu una noua.

In versiunea limitata a Aplicatiei Contul Meu Medicover, varianta web, Pacientul are acces la urmatoarele facilitati:

  • Efectuare Programari;
  • Efectuare Programari la medicul de familie in cazul in care acesta este medic in  cadrul Medicover; 
  • Accesare Magazin Online;
  • Accesare sectiune stiri;
  • Accesare sectiune sfat medical online.

In versiunea completa a Aplicatiei Contul Meu Medicover, varianta web, Pacientul are acces la urmatoarele facilitati:

  • Efectuare si  anulare Programari;
  • Efectuare si anulare Programari la medicul de familie in cazul in care acesta este medic in  cadrul Medicover;
  • Vizualizare Programari trecute si viitoare;
  • Vizualizare rezultate/trimiteri pentru investigatiile medicale;
  • Vizualizare si plata facturi abonamente individuale;
  • Comunicare cu medicul dupa vizita;
  • Actualizare datele de contact sau consimtamintele cu privire la marketing si feedback;
  • Accesare Magazin Online;
  • Accesare sectiune stiri;
  • Accesare informatii despre Consultatiile MediCall, pregatiri pentru investigatii, sfaturi medicale;
  • Accesare sectiune sfat medical online.

In versiunea limitata a Aplicatiei Contul Meu Medicover, varianta aplicatia mobila (mobile application), Pacientul  are acces la urmatoarele facilitati:

  • Efectuare Programari;

In versiunea completa a Aplicatiei Contul Meu Medicover, varianta aplicatia mobila (mobile application), Pacientul  are acces la urmatoarele facilitati:

  • Efectuare si  anulare Programari;
  • Vizualizare Programari trecute si viitoare;
  • Vizualizare rezultate/trimiteri pentru investigatiile medicale; 
  • Comunicare cu medicul dupa vizita;
  • Actualizare date de contact sau consimtamintele cu privire la marketing si feedback;
  • Accesare sectiunea stiri;
  • Accesare informatii despre Consultatiile MediCall;
  • Accesare Magazin Online;
  • Accesare sectiunea Contacte – unde gaseste numerele de telefon/e-mail la care poate sa contacteze Medicover.

Ambele versiuni (web si mobile application) ale Aplicatiei Contul Meu Medicover au integrata functionalitatea de a transmite Notificari despre prezentarea la Programari sau cu privire la disponibilitatea rezultatelor analizelor, precum si o pagina dedicata denumita FAQ (frequently asked questions), ce contine raspunsuri la cele mai frecvente intrebari cu privire la utilizarea Aplicatiei Contul Meu Medicover.

 

6. Prelucrarea datelor cu caracter personal

Accesul la Aplicatia Contul Meu Medicover se va face prin prelucrarea datelor cu caracter personal conform Politicii de Confidentialitate existente disponibila accesand link-ul: https://www.medicover.ro/politica-confidentialitate/  .

In cadrul Aplicatiei Contul Meu Medicover nu sunt stocate date, aceasta fiind o interfata intre dosarul de Pacient si Utilizator.

Suplimentar, Medicover isi rezerva dreptul de a nu afisa toate datele medicale/ rezultatele investigatiilor medicale in Aplicatia Contul Meu Medicover, punand in aplicare prevederile legale aplicabile.

In cadrul Aplicatiei Contul Meu Medicover, versiunea completa, la Sectiunea Profilul Meu, Pacientul poate sa isi actualizeze datele personale si consimtamintele dupa cum urmeaza:

  • In cadrul paginii Date Personale, Pacientul poate sa actualizeze numarul de telefon, adresa de resedinta si adresa de e-mail;
  • Pacientul isi poate actualiza consimtamintele direct din pagina Date Personale. In aceasta pagina Pacientul isi exprima acordul bifand sau debifand optiunile de a primi informatii cu privire la campanii de marketing, precum si de a oferi feedback despre serviciile medicale accesate, prin e-mail, sms sau telefon. Aceste optiuni pot fi oricand modificate de catre Pacient.

Pentru mai multe informatii privind prelucrarea  datelor cu caracter personal, consultati Politica noastra de Confidentialitate.

 

7. Modificarea Termenilor si Conditiilor

Medicover isi rezerva dreptul, la libera sa alegere, de a modifica atat continutul Aplicatiei Contul Meu Medicover, cat si acesti Termeni si Conditii, in orice moment si fara obligatia unei notificari prealabile. De aceea, este recomandat ca Termenii si Conditiile sa fie consultati ori de cate ori  accesati Aplicatia Contul Meu Medicover.

Prin accesarea Aplicatiei Contul Meu Medicover, efectuarea unei Programari si/sau accesarea Serviciilor Medicale si/sau Serviciilor Medicale in regim de telemedicina, acceptati prezentele Termeni si Conditii si declarati ca ati citit si inteles Termenii si Conditii si va obligati sa le respectati.

In cazul in care nu sunteti de acord cu modificarile aduse Termenilor si Conditiilor, aveti optiunea de a renunta la utilizarea Aplicatiei Contul Meu Medicover. Data ultimei actualizari va fi disponibila intotdeauna in sectiunea de sus a acestor Termeni si Conditii.

In cadrul Aplicatiei Contul Meu Medicover la sectiunea Profilul Meu, Utilizatorul poate sa acceseze categoria Termeni si Conditii, acesta fiind redirectionat intr-o noua pagina web unde poate consulta acesti Termeni si Conditii.

 

8. Plata online. Anularea Programarii. Neprezentarea la Programare

8.1. Plata online

Pacientul are posibilitatea de a efectua plata online in Aplicatia Contul Meu Medicover pentru Consultatiile MediCall, in cazul in care Serviciul Medical in regim de telemedicina nu este acoperit de abonament.

Pacientul are posibilitatea de a efectua plata online in Aplicatia Contul Meu Medicover pentru facturile emise in baza abonamentului individual la Serviciile Medicale si/sau Serviciile Medicale in regim de telemedicina.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv pe serverele procesatorului de plati PayU. Medicover nu solicită și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul Platitorului. Medicover nu percepe niciun comision suplimentar pentru platile online.

In cazul in care cardul este asociat unui cont in alta moneda decat RON, tranzactiile se efectueaza in lei, la cursul de schimb al bancii emitente pentru cardul respectiv.

In cazul platilor online, Medicover nu este/nu poate fi facut responsabil pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Platitor, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai Platitorul.

Plata online pentru Consultatiile MediCall se poate efectua fie (i) la momentul confirmarii Programarii pentru Consultatia MediCall, Pacientul avand si optiunea de „Plateste Online”; (ii) din “Contul Meu”, sectiunea “Programarile Mele”; (iii) din link-ul de plata prezent in e-mailul de confirmare Programare. Daca plata nu este efectuata in intervalul de timp alocat, indicat la momentul confirmarii Programarii,  Programarea va fi anulata automat.

8.2. Anularea Programarii

In situatia in care Pacientul nu se prezinta la Consultatia MediCall si nu anunta Medicover privind imposibilitatea prezentarii la Programarea stabilita, Pacientul este de acord si accepta ca, contravaloarea platii efectuate pentru Consultatia MediCall nu ii va fi restituita. In situatia in care Consultatia MediCall este anulata de catre Pacient inainte de data si ora Programarii, contravaloarea platii efectuate pentru Consultatia MediCall va fi restituita Pacientului in contul bancar de unde acesta a efectuat plata.

In situatia in care Consultatia MediCall platita online este anulata de catre Medicover din motive neimputabile Pacientului, contravaloarea platii efectuate pentru Consultatia MediCall este restituita Pacientului in contul bancar de unde acesta a efectuat plata.

Cu titlu de exceptie, Programarea poate fi anulata in situatia in care Specialistii Medicover trebuie sa acorde ingrijiri in cazuri considerate prioritare din punct de vedere medical sau in alte cazuri care necesita interventie / supraveghere medicala sporita sau in alte situatii exceptionale.

8.3. Neprezentarea la Programare

In situatia in care Pacientul nu se prezinta la Programare, acesta va fi considerata ca si consumata din planul de abonament, in cazul in care exista. Pacientul are posibilitatea sa anunte Medicover ca nu se mai poate prezenta la Programare, ca recomandare cu 24 de ore inainte de data si ora Programarii.

 

9. Resetare parola. Date de logare uitate. Stergerea contului

In pagina de logare a Aplicatiei Contului Meu Medicover se permite recuperarea MRN-ului, in cazul in care Utilizatorul nu si-l mai aminteste. Pentru recuperarea MRN-ului este necesar ca Utilizatorul sa isi introduca prenumele, numele, CNP sau numar pasaport, urmand sa primeasca pe adresa sa de e-mail, MRN-ul.

In pagina de logare a Aplicatiei Contul Meu Medicover se permite schimbarea Parolei in cazul in care Utilizatorul nu si-o mai aminteste. Pentru recuperarea Parolei, se introduce MRN-ul si adresa de e-mail deja inregistrata in sistemul informatic Medicover, iar o noua Parola va fi generata automat de sistem si trimisa pe aceeasi adresa de e-mail inregistrata deja in sistemul informatic Medicover.

Utilizatorul odata autentificat in Aplicatia Contul Meu Medicover, are optiunea de ”Schimba parola” unde trebuie sa introduca Parola curenta si noua Parola. In cazul in care Utilizatorul intampina probleme in a schimba singur Parola din Contul Meu Medicover, are optiunea sa contacteze Medicover pentru a cere suport in resetarea Parolei. Noua Parola se va trimite pe e-mailul Utilizatorului cu acordul acestuia.

La solicitarea Utilizatorului, Medicover va dispune stergerea contului cu toate informatiile continute  din Aplicatia Contul Meu Medicover.

 

10. Securitatea informatiilor

Medicover efectueaza anual scanari si verificari de securitate pentru siguranta sistemelor si datelor din Aplicatia Contul Meu Medicover, toate problemele critice descoperite in urma actiunilor efectuate fiind rezolvate in maximum 30 zile. Medicover a luat masuri de siguranta rezonabile astfel incat informatiile existente in Aplicatia Contul Meu Medicover sa ramana confidentiale, insa Medicover nu este responsabil pentru prejudiciile survenite in urma neglijentei Utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea oricaror si tuturor informatiilor din Aplicatia Contul Meu Medicover, MRN-ului, Parolei etc. si/sau in cazul unor incidente informatice. 

Responsabilitatea in ceea ce priveste pastrarea confidentialitatii asupra MRN-ului si a Parolei de acces, precum si cu privire la informatiile medicale disponibile in Aplicatia Contul Meu Medicover apartine Utilizatorului in exclusivitate. Utilizatorul este in integralitate raspunzator in situatia in care utilizarea Aplicatiei Contul Meu Medicover se face de catre un tert, indiferent daca exista sau nu acordul Utilizatorului pentru aceasta utilizare. Utilizatorul este obligat sa informeze Medicover ori de cate ori constata ca a aparut o utilizare neautorizata a Aplicatiei Contul Meu Medicover. Totodata, Utilizatorul are obligatia de a folosi butonul de deconectare din Aplicatia Contul Meu Medicover, in momentul in care doreste sa paraseasca Aplicatia Contul meu Medicover. Medicover nu va avea nicio responsabilitate pentru nicio paguba cauzata Utilizatorului sau unui tert ca urmare a nerespectarii acestei prevederi de catre Utilizator.

 

11. Operatiuni pe aplicatie

11.1 Logging

Aplicatia Contul Meu Medicover  este considerat a fi folosit numai de Utilizatorii ce au un cont creat  in Aplicatia Contul Meu Medicover. Activitatea Utilizatorilor poate fi  monitorizata. Prin utilizarea Aplicatiei Contul Meu Medicover va exprimati in mod expres consimtamantul pentru monitorizare. Va informam ca monitorizarea poate dezvalui savarsirea unor potentiale infractiuni si/sau alte actiuni ilicite, iar autoritatilor le sunt furnizate probele necesare in aceste cazuri. De asemenea, Medicover poate accesa, păstra, dezvălui și/ sau pune la dispoziție datele Utilizatorului dacă acest lucru este cerut de legislația în vigoare, sau dacă respectivele informații sunt utilizate pentru:  

  • A răspunde la reclamații;
  • A răspunde la citații, mandate, solicitări de la autorități, etc.;
  • Prevenirea unor fraude, evaluarea riscurilor, în cazul investigațiilor derulate de instanțe de judecată sau alte entități cu competențe legale specifice etc.,
  • Protejarea drepturilor, proprietății sau siguranța Medicover.

11.2. Mentenanta programata

Medicover doreste ca Aplicatia Contul Meu Medicover sa functioneze in mod continuu sau sa fie disponibila fara intreruperi, insa, avand in vedere ca Medicover desfasoara periodic activitati de actualizare (update) si modernizare (upgrade) ale sistemelor informatice, Utilizatorul intelege ca Medicover nu garanteaza ca Aplicatia Contul Meu Medicover va functiona in mod continuu, fara intreruperi si ca Medicover nu este responsabil pentru nicio dauna directa si/sau indirecta care rezulta din utilizarea sau imposibilitatea de a utiliza Aplicatia Contul Meu Medicover.

11.3. Mentenanta neprogramata

In cazul aparitiei unor incidente care nu au fost programate, Medicover nu poate fi tras la raspundere pentru indisponibilitatea Aplicatiei Contul Meu Medicover, a serviciilor si sistemelor online si/sau pentru vreo dauna directa/indirecta care rezulta din imposibilitatea de a utiliza Aplicatia Contul Meu Medicover.

 

12. Comportamentul Utilizatorului

Utilizatorul are dreptul de a folosi Aplicatia Contul Meu Medicover doar pentru uz personal si doar in scopuri non-comerciale, fiind singurul responsabil pentru respectarea tuturor legilor si reglementarilor care se pot aplica pentru utilizarea Aplicatiei Contul Meu Medicover si cu privire la securitatea si confidentialitatea contului si Parolei proprii, fiindu-i interzis:

  • Sa publice / copieze / reproduca / stocheze sau sa puna la dispozitia oricarei persoane Aplicatia

Contul Meu Medicover si/sau orice alta parte / informatii din Aplicatia Contul Meu Medicover astfel incat aceasta / acestea sa fie copiata / copiate si/sau reprodusa / reproduse in orice fel;

  • Sa utilizeze Aplicatia Contul Meu Medicover in scopuri ilicite si/sau in orice alte scopuri fata de accesarea Serviciilor Medicale / Serviciilor Medicale in regim de telemedicina si/sau sa incalce in orice fel drepturile de proprietate, de proprietate intelectuala, confidentialitate, publicitate, drepturi contractuale si/sau oricare alte drepturi Medicover asupra Aplicatiei Contul Meu Medicover;
  • Sa republice, sa reproduca, sa copieze, sa (re)distribuie, sa exploateze materialele incarcate in Aplicatia Contul Meu Medicover si/sau sa prezinte oricarei persoane orice materiale incarcate in Aplicatia Contul Meu Medicover cu privire la care Medicover detine drepturi de autor si/sau alte drepturi de proprietate intelectuala;
  • De asemenea, este interzisa copierea, publicarea si distribuirea informatiilor prezentate in Aplicatia Contul Meu Medicover pentru alte scopuri decat cele avand ca scop utilizarea functionalitatilor Aplicatiei Contul Meu Medicover. Orice distribuire a informatiei din Aplicatia Contul Meu Medicover de catre Utilizator sau de catre un tert se face exclusiv pe raspunderea Utilizatorului.

Prin accesarea contului si utilizarea Parolei personale, Utilizatorul este singurul responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acestora.

Medicover are dreptul de a solicita Buletinul / Cartea de Identitate sau Pasaportul, dupa caz, Pacientului in scopul de a face dovada ca Pacientul este beneficiarul Programarii. Pacientul minor sau Pacientul major, fara discernamant, beneficiar al Programarii va fi insotit in mod obligatoriu de catre Reprezentant.  Pentru ca Pacientul minor sau Pacientul major fara discernamant sa poata beneficia de Serviciile Medicale oferite, Reprezentantul are obligatia de a prezenta documentele de identificare Buletin/Carte de Identitate/Certificat de Nastere etc., dupa caz, ale Pacientului minor in scopul de a face dovada ca acesta este beneficiarul Programarii. Reprezentantul are de asemenea obligatia de a prezenta documentele sale de identificare Buletinul / Cartea de Identitate/ Pasaportul sau un document care sa ateste faptul ca este Reprezentantul Pacientului minor sau Pacientului adult, dupa caz. Pentru Programarile legate de diagnosticul si/sau tratamentul problemelor sexuale si reproductive, Pacientii minori cu varsta mai mare de 16 ani nu este necesar sa fie insotiti de un Reprezentant. De asemenea, Pacientii minori cu varsta mai mare de 16 ani care au dobandit capacitatea deplina de exercitiu in urma casatoriei, dovedita prin prezentarea Certificatului de casatorie, nu este necesar sa fie insotiti de un Reprezentant.

 

13. Responsabilitati

Odata cu acceptarea acestor „Termeni si Conditii” va informam pe de o parte ca ati luat la cunostinta si, pe de alta parte, ca sunteti in totalitate de acord ca Medicover nu este si nu va fi raspunzator pentru niciun fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale si/sau orice fel de daune/prejudicii ce ar putea rezulta din:

  • Utilizarea sau imposibilitatea utilizarii serviciilor Aplicatiei Contul Meu Medicover si/sau accesarea sau imposibilitatea de accesare a documentelor si/sau link-urilor din cadrul Aplicatiei Contul Meu Medicover;
  • Informatiile si/sau acuratetea / neactualizarea informatiilor accesate de Utilizator in Aplicatia Contul Meu Medicover, precum si efectul acestor informatii asupra Utilizatorului;
  • Pierderea datelor de acces din motive ce sunt imputabile Utilizatorului si anume MRN si Parola. Prin accesarea Aplicatiei Contului Meu Medicover si utilizarea Parolei, Utilizatorul este singurul responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acestora;
  • Orice declaratii sau actiuni facute de terte persoane in legatura cu Aplicatia Contul Meu Medicover, Serviciile Medicale si/sau Serviciile Medicale in regim de telemedicina, pentru care Medicover nu este obligat sa raspunda, in conditiile legii;
  • Stergerea  datelor personale din Aplicatia Contul Meu Medicover;
  • Stabilirea de diagnostice sau de tratamente, fie de catre Utilizator fie de catre un medic, pe baza informatiilor incluse in Aplicatia Contul Meu Medicover;
  • Orice alta problema legata de serviciile, continutul si informatiile prezentate in Aplicatia Contul Meu Medicover pentru care Medicover nu este tinut sa raspunda, in conditiile legii.

Medicover are dreptul ca, in orice moment si in mod discretionar, sa modifice Aplicatia Contul Meu Medicover, sau sa intrerupa, temporar ori definitiv, functionarea acesteia, fara notificarea sau acordul prealabil al Utilizatorului si fara a fi raspunzator fata de Utilizator sau fata de orice alta persoana pentru oricare si toate prejudiciile pretins a fi cauzate sau disconfortul creat.

 

14. Generalitati

In conditiile in care, prin modalitatile procedurale recunoscute, una sau mai multe clauze din acesti Termeni si Conditii este/ sunt anulata/ anulate sau declarata(e) nula(e) de o instanta judecatoreasca competenta, efectele acestei nulitati nu va afecta in niciun caz valabilitatea celorlalte prevederi care, fiind conforme cu reglementarile legale, vor ramane pe deplin aplicabile in viitor. Acesti Termeni si Conditii reprezinta singurul acord ce se incheie intre Utilizator si Medicover in legatura cu actiunile de utilizare a Aplicatiei Contul Meu Medicover si accesare a informatiilor disponibile in acest sistem, prevaland oricarui acord anterior in aceasta privinta. Cu toate acestea, in ceea ce priveste Serviciile Medicale in regim de telemedicina, Termenii și Condițiile se completează cu Termenii și Condițiile MediCall.

Medicover este singura indreptatita sa modifice acest document, fara a transmite nicio notificare si fara a avea nevoie sa solicite in prealabil acceptul Utilizatorului. Orice modificare a acestor Termeni si Conditii este imediat implementata in Aplicatia Contul Meu Medicover si da dreptul Utilizatorului ca prin simpla accesare a paginii sa vizioneze cea mai recenta versiune a acestor Termeni si Conditii.

 

15. Comunicare

În cazul în care aveți nelămuriri, neclarități sau pentru orice întrebări legate de Termenii și Condițiile de utilizare, vă rugăm să ne contactați la adresa de e-mail: feedback@medicover.ro .