Internare si externare

Cuprins:

Internarea in Spitalul Medicover Cluj

Cand vii la Spitalul Medicover Cluj, te rugam sa respecti data si ora agreate cu Biroul de Internari.

Actele necesare pentru internare:

  • Un act de identitate
  • Biletul de trimitere de la medic

Dupa completarea dosarului medical si inregistrarea datelor, vei fi condus catre departamentul corespunzator, in rezerva care iti este destinata.

Externarea din Spitalul Medicover Cluj

Vei fi informat despre data externarii cu cel putin o zi inainte.

In ziua externarii, vei primi documentele care includ informații legate de perioada petrecuta in spital:

  • Diagnosticul
  • Rezultatele investigatiilor efectuate
  • Tratamentul urmat
  • Indicatiile medicale privind tratamentul, dieta sau stilul de viata
  • Recomandari privind ingrijiri medicale ulterioare sau programare pentru control.

Dupa verificarea in sistem a serviciilor efectuate, ti se va comunica suma de plata.
Plata pentru serviciile consumate se face la receptie prin urmatoarele modalitati:
numerar, card bancar sau in rate.

Spitalul Medicover Cluj are grija de ține si dupa externare. Astfel, pentru starea ta de bine, iti oferim:

  • Tratament ulterior coordonat de catre medicul curant si medicul din clinica
  • Scrisoare medicala
  • Continuitatea actului medical in reteaua Medicover prin existenta unui raport medical electronic.

Raportul medical electronic cuprinde intregul istoric medical al pacientului si asigura permanenta comunicare intre medicul trimitator si cel primitor (inclusiv medicii de familie din Medicover afisati aici), dar si in sistemul public de sanatate prin punerea la dispozitie a biletului de externare, a scrisorii medicale, a accesului la informatiile Casei Nationale de Asigurari de Sanatate -> http://www.cnas.ro/ si a accesului la lista medicilor de familie in contract cu CAS CLUJ.

  • Concediu medical, in cazul in care ai nevoie de mai multe zile de recuperare la domiciliu

Informatii pentru vizitatori 

  • Din grija pentru confortul si siguranta ta, programul de vizite al Spitalului Medicover Cluj este zilnic intre orele 15:00 si 17:00.
  • In functie de conditii exceptionale referitoare la evolutia pandemica COVID-19, Spitalul poate modifica sau restrictiona in totalitate programul de vizite al pacientilor.
  • Din motive de securitate, vizitatorii sunt rugati sa se prezinte la receptie pentru inregistrare.
  • Vizitatorii vor primi informatii privind numarul rezervei in care se afla pacientul cautat, dupa primirea acceptului pacientului.
  • Vizitatorii sunt rugati sa isi inchida telefoanele mobile pe toata durata vizitei.
  • Din motive de igiena, vizitatorii sunt rugati sa nu se aseze pe patul pacientului.
  • Pentru a pastra intimitatea pacientului, vizitatorii vor fi rugati sa paraseasca rezerva in timpul consultului medical sau in timpul vizitei asistentei.
  • Din motive medicale, medicul poate restrictiona sau reduce frecventa vizitelor la anumiti pacienti.
  • Daca nu doresti sa primesti vizite, te rugam sa informezi echipa medicala dedicata si receptia.

Plata

Plata pentru serviciile consumate se face la receptia Spitalului sau Clinicilor prin urmatoarele modalitati: numerar sau card bancar.

Pentru plata serviciilor a caror valoare depaseste suma de 10.000 Lei, Spitalul poate accepta doar plata cu cardul sau ordin de plata.